sobota, 5 stycznia 2013

Bershka vs Pull and Bear

Witam, dzisiaj bierzemy pod lupę dwa bliźniacze sklepy bershka vs pull and bear. Zobaczmy co mają dla nas z najnowszej kolekcji. Z recenzją wstrzymam się do końca...



 

 

W tej kolekcji bershka mnie zaskoczyła pozytywnie. Nie widać specjalnie ubrań "dyskotekowych" do których ostatnimi czasy projektanci nas przyzwyczajali. Uwagę moja zwrócił stylowy plecak, rurki o które w bsk było ciężko. Kolejnym plusem jest myślę, trafiona kolekcja sylwestrowa. Klasyczna marynarka z elementami ćwiekowymi fajnie się prezentuje do tego biała koszula i rurki nadają elegancji. Ale czy to wszystko wystarczy żeby bershka pokonała p&b?

Pull and bear

 

Pull and bear w zimowej kolekcji postawił na raczej stonowane kolory, przez to całość wyglada poważnie. Podoba mi się modna w tym sezonie czapka, koszula i jasne rurki na ostatnim zdjęciu. Minusem jak dla mnie w tej kolekcji są buty, które nie przypadły mi do gustu.

Porównując te dwa sklepy w mojej ocenie wygrywa pierwszy raz od dłuższego czasu....Bershka

Bershka 3 : 2 Pull and Bear

Jaka jest wasza ocena tej rywalizacji?

 

czwartek, 3 stycznia 2013

Przegląd modowych wybiegów - zima

Podobno ma nas zaskoczyć zima, więc zobaczmy co nam oferują producenci, zaczniemy od mojej ulubionej marki: dolce&gabbana

 

 

 

sobota, 29 grudnia 2012

LHO fashion - wtf?

Czym jest LHO fashion?

Jest to skrót od Lilinho fashion; jest to komórka korporacji Lilinho zajmująca sie szeroko pojętą modą w tym przypadku meska. Ze względu na popyt modą w Polsce powstał ten blog. Polacy uważani są za słabo ubierających się Europejczyków, dzięki tej stronie pokażemy ze tak nie jest i moda w Polsce zaczynie zbierać swoje żniwo. Dedykuje ten blog ludziom, którzy interesują sie trendami i moda to nie tylko ciuchy ale też lifestyle. Na początek pokazuje wam moje miasto...



Narodziny króla

Cześć wszystkim stylowiczom

Mam zaszczyt zaprosić was do śledzenia mojego bloga, w którym znajdziecie stylizacje najnowszych trendów w modzie męskiej. Możecie znaleźć tu inspiracje dla was oraz dzielić sie doświadczeniem z innymi oraz komentować i doradzić innym. Jesli chcesz być stylowy to dobrze trafiles! Będzie to najlepszy blog o modzie w Polsce.



Pozdrawiam LHO fashion